FAQ – najczęściej zadawane pytania
Oto sekcja Najczęściej Zadawanych Pytań (FAQ), która zawiera odpowiedzi na pytania, które najczęściej pojawiają się dotyczące naszych usług lub produktów. Znajdziesz tutaj przydatne informacje oraz rozwiązania problemów, które mogą Ci pomóc.
Zamówienia
Czy mogę zamówić prezent bezpośrednio do obdarowanej osoby?
Oczywiście! Wystarczy w polu danych do wysyłki podać adres obdarowanej osoby.
Czy mogę dołożyć coś do istniejącego już zamówienia?
W celu dołożenia produktu do istniejącego już zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem obsługi klienta 537 155 686 w godzinach 9:00 - 19:00 lub kontakt mailowy.
Jeśli zamówienie zostało już przetworzone przez nasz magazyn i jest spakowane, niestety nie będziemy mogli dołożyć nic do paczki.
Czy mogę prosić o wystawienie FV?
Jeśli potrzebna jest faktura, wypełnij pole na dodatkowe informacje znajdujące się w koszyku. Podaj nazwę firmy, adres i NIP.
W otrzymanym przeze mnie zamówieniu był błąd. Co dalej?
Jeśli po otwarciu paczki odkryjesz, że otrzymane produkty nie zgadzają się z Twoim zamówieniem lub czegoś brakuje, prosimy o jak najszybszy kontakt drogą mailową. Poinformuj nas dokładnie o zaistniałym problemie, abyśmy mogli podjąć niezbędne kroki w celu rozwiązania sytuacji.
Zwrot | Reklamacje
Ile czasu przysługuje mi na zwrot?
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od doręczenia zakupów, niestety nie możemy zaoferować zwrotu gotówki.
Jak mogę zwrócić produkt?
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz możliwość zwrotu w ciągu określonego czasu 14 dni od otrzymania zamówienia. Szczegółowe informacje na temat procedury zwrotów i wymiany znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Jak mogę reklamować wadliwy produkt?
W sprawie reklamacji wadliwego produktu prosimy o kontakt mailowy info@mylovelybox.pl - Prosimy o załączenie wypełnionego formularza reklamacji oraz zdjęć obrazujących defekt.
Wysyłka
Otrzymana przeze mnie paczka jest zniszczona.
Jeżeli otrzymałeś uszkodzoną paczkę od kuriera, z widocznymi oznakami zniszczenia, takimi jak naderwane opakowanie, potłuczone zawartości czy ślady wylanych płynów, albo jeśli paczka została ponownie zabezpieczona taśmą kurierską, prosimy natychmiast zgłosić tę sytuację kurierowi, który dostarczył przesyłkę, oraz wypełnić protokół szkód. Następnie prosimy o poinformowanie nas drogą mailową, abyśmy mogli podjąć kroki w celu zgłoszenia reklamacji w firmie kurierskiej.
Wszystkie nasze wysyłki są ubezpieczone, a szybka reklamacja w momencie odbioru paczki jest niezbędna, abyśmy mogli rozpocząć proces ubiegania się o odszkodowanie od firmy kurierskiej.
Jak długo trwa dostawa zamówienia?
Wszystkie zamówienia staramy się realizować niezwłocznie. Czas dostawy na terenie polski to 1-2 dni robocze (chyba, że na stronie produktu widnieje informacja o wydłużonym czasie oczekiwania).
W przypadku opóźnień z naszej winy, poinformujemy państwa mailowo.